reklama

Nábudúce budem radšej držať "hubu"...ako väčšina...

Tento článok má slúžiť ako upozornenie pre zákazníkov v obchodoch ako aj predavačky, prípadne čašníčky, aby si dávali pozor...a zároveň by mal byť výzvou pre obchodné reťazce, aby nezamestnávali SBS, ktorí sú schopní iba tak sledovať či niekto nekradne žuvačky...Áno, viem, aj oni chcú pracovať a na druhej strane, za ich plat si nikto nebude robiť väčšiu námahu, prípadne riskovať svoj život...Tak sa pýtam ako je možné, že reťazce, ktoré sú leadrami na trhu, nedokážu zamestnať schopných a cvičených SBS za trošku vyššie platy, pri ktorých by mal človek možno aspoň aký taký pocit bezpečia...ZŤP a dôchodci nás, žiaľ, v prípade nebezpečenstva neochránia a doba je taká aká je...sama som na to takmer doplatila...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Pred dvomi dňami som sa stala účastníkom hnusného cigánskeho, pardon, rómskeho triku v nemenovanom reťazci....Vlastne, prečo by mal byt nemenovaný, veď ľudia by mali vedieť, čo na nich kde číha...Ide teda o LIDL v Trenčíne... Týmto chcem upozorniť všetky stravovacie zariadenia ako aj predajne, aby nikomu radšej nerozmieňali peniaze!!!! Stála som v rade za jednou babičkou na platenie a dvaja romale (jeden vyčančaný a upravený, druhý menej), čakali, kým prídu na radu. Celý čas boli až príliš priateľskí a snažili sa nadväzovať kontakt s ľuďmi, ktorí stáli za nimi, medzi nimi som bola aj ja.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Nechápem ako to vyčíhali, ale presne sa postavili do radu, kde bola nová predavačka, ku ktorej boli najskôr veľmi milí, až kým ju ten mladší frajerik nepožiadal, aby mu rozmenila 150e, ktoré mal v troch päťdesiatkach a chcel ich premeniť na desiatky a dvadsiatky. Medzitým sa ešte veľmi milo prihovárali aj babičke predo mnou a žartovali, čím na seba vlastne upriamili moju pozornosť, lebo na takéto ťahy som alergická...Čakala som teda, čo príde...

Celý čas najskôr predavačku ukľudňovali a na celú predajňu rozprávali ako má čas a ako sa nemusí ponáhľať, veď ľudia počkajú. Predavačka nemala však z čoho rozmeniť, preto požiadala kolegyňu, ktorá o chvíľu prišla . Zrazu rómsky spoluobčan a zákazník začal na predavačku vyvíjať neuveriteľný tlak a doslova ju slovne deptať, čo má čo vybavovať iné veci, keď rozmieňa jeho peniaze...Pani zbrontovela a schaosila...dala mu 150e v desinách a dvackách (okamžite ich schoval do peňaženky) a mne to začalo pripomínať tie situácie, čo uz dávali niekoľkokrát v správach...no počerný "elegán" pokračoval v tlaku, pričom stále na ňu kričal, že hádže peniaze kade tade a jeho poniaze si dovolila položiť pri seba, pričom rozmenené má na druhej strane kasy. Toto zopakoval asi 3krát a zrazu si pýtal aj tých 150e v päťdesiatkach, čo jej dal na rozmenenie...Jedným okom som sledovala SBS, ktorá hneď na začiatku konfliktu zrovnala letáky na pulte a zmizla na druhý koniec predajne.Takmer 15min jej nebolo....Neverili by ste, čo ľudia a zvlášť ženy pod tlakom dokážu spraviť...Pani predavačka bola taka hotová, že začala vyťahovať tých 150e v päťdesiatkach znova, len, aby už išiel agresor preč...to mi už nedalo a začala som na ňu kričať, aby to nerobila, že už mu peniaze raz dala...V tom momente sa jeho agresivita vystupňovala a zamerala na mňa... začal na mňa hulákať, že so mnou sa nebaví a že chce svoje peniaze, že so mnou počká na políciu a že ma obviní z krivého obvinenia...Tak sme sa začali hádať, podotýkam, že celý čas sa ani mna ani predavačky nezastal nikto z cca 20 ľudí, čo už čakali okolo a sledovali. Nakoniec chlapíci na mňa zakričali, že ma čakajú vonku a nechali aj nezaplatené "pro forma" nákupy a odišli...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Samozrejme, SBS stále nikde nebola, tak som sa spýtala či mi môžu dať aspoň nejakého SBS, nech ide so mnou ku autu, že tam na mňa čakajú...Predavačka mi povedala, aby som nikam nešla, že si mám niekoho zavolať, aby pre mňa prišiel a sama sa triasla ako osika...Ale komu budete volať o 16tej hodine, aby pre Vás prišiel niekde do obchodu? Na to sa ozvala nejaká babička zo zadu môjho radu, že nemám ísť nikam, lebo išla práve dnu, keď počula ako sa bavia dvaja rómovia, že si na mňa počkajú a vybavia si to so mnou...

Nakoniec, po niekoľkominútovom hľadaní a vykrikovaní po SBS, došiel postarší SBS pánko, ktorý absolútne nič o konflikte "nevedel" a že pôjde teda so mnou aspoň ku autu. Keďže mu však bola zima, tak si veľkú námahu, aby sa aspoň poobzeral, nedával a povedal, že ide do tepla... Rýchlo som teda sadla do auta, zamkla sa a celý čas som pozerala do spätného zrkadla či ma niekto nesleduje...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takze poučenie...Radšej nabudúce budem držať hubu, aby som po nej nedostala, keď už máme tak skvelo strážené obchody...a tých gentlemanov, čo sa v obchode na všetko len pozerali, tiež pozdravujem...Dnešná doba je neuveriteľná a preto ma zaráža, že sa aj také služby ako SBS takto podceňujú....


Ešte popis: Sú dvaja, jeden štíhly, upravený, oblečený v tmavosivom kabáte, mal trošku také "prihriatejšie" a teatrálne jednanie, tmavé vlasy,tmavé oči, trošku šediny. Mohol mať cca 30 rokov...Druhý bol zavalitejší, na ruke mal vytetované nejaké písmeno pri prstoch, mohol mať medzi 40-50 rokov...Takže pozor na podozrivých a nerozmieňať nikomu peniaze....ani v práci, ani v súkromí....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Snáď týmto aspoň zopár ľuďom zachránim peniaze, tak ako 150e manko predavačke v Lidl :)

Michaela Krivá

Michaela Krivá

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajná žena, s praktickým pohľadom na svet, ktorá rada zažíva bizardné situácie a často sa v nich ocitá či už svojim pričinením alebo často aj bez neho. Problémy každého dňa sa týkajú každého človeka a veľakrát naše skúsenosti môžu pomôcť iným...nie vždy predsa platí, že sa musíme učiť na vlastných chybách...Múdrejší sa učia na chybách tých ostatných :) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu